Eerste Kinderclub van seizoen 22-23 bijeen

Op donderdagmiddag kwam de Kinderclub! voor de eerste keer bijeen. Dit keer op een bijzondere locatie, nl. bij de buren in hun bedrijfsruimte.
De vergaderzaal op de pastorie was bezet vanwege een cursusbijeenkomst en aangezien de overige ruimtes nog bewoond worden door de families uit de Oekraïne, werd er uitgeweken naar deze praktische, multifunctionele plek. Genoeg drukte en activiteit in en om de St.Urbanusparochie, zo blijkt maar weer. Dank aan de buren en voor de flexibiliteit van allen betrokken!

De middag was wederom weer zeer geslaagd voor de 11 kinderen, dankzij het veelzijdige programma van theater, knutselen, optreden en smullen. Dank aan team Elly!

Volgende maand is er weer een Kinderclub, dus als uw kind daarbij aanwezig wilt zijn, altijd van harte welkom!